Στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης η δασκάλα έβαλε σε λειτουργία ανεμιστήρα οροφής. Ξαφνικά ο ανεμιστήρας ξεκόλλησε από την οροφή και έπεσε πάνω στους μαθητές με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο παιδιά. Το ένα κοριτσάκι υπέστη κάκωση αυχένα.
Ad - Διαφήμιση
Αυτό είναι αποτέλεσμα της ανύπαρκτης συντήρησης στις υποδομές των σχολείων. Τα παιδιά που τραυματίστηκαν με εκδορές και ράμματα θα μπορούσαν να έχουν τραυματιστεί πιό σοβαρά, ακόμα και θανάσιμα καθώς γλίτωσαν από θαύμα , όπως καταγγέλουν οι γονείς.









