Παρέμβαση της Λαϊκής Ενότητας στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ. Η διαμαρτυρία έγινε καθώς τα μέλη της Λαϊκής Ενότητας καταγγέλλουν ότι η Δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού προχωρά το τελευταίο διάστημα σε διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος σε νοικοκυριά που αδυνατούν να πληρώσουν της οφειλές τους.
Ad - Διαφήμιση
«Είναι απάνθρωπο, είναι ντροπή, είναι μεγάλο αίσχος. Εκατοντάδες άνθρωποι περιμένουν να πληρώσουν τον λογαριασμό με τα χίλια ζόρια. Οι ρυθμίσεις εδώ είναι σχεδόν αδύνατες και η απειλή είναι αποκοπή ρεύματος. Εμείς ζητάμε να υπάρξουν γενναίες ρυθμίσεις σε περιπτώσεις ανθρώπων που δεν έχουν εισοδήματα αλλά και να δοθεί μια περίοδος χάριτος σε περιπτώσεις ανθρώπων που δεν έχουν εισοδήματα», δήλωσε ο επικεφαλής της ΛΑΕ, Παναγιώτης Λαφαζάνης.








