Το BMW Group ανακοίνωσε ότι είναι ο αποκλειστικός, παγκόσμιος αυτοκινητιστικός εταίρος στη νέα ταινία της σειράς δράσης των Paramount Pictures και Skydance Media, “Επικίνδυνη Αποστολή: Η Πτώση”, που λανσάρεται στους κινηματογράφους στις 30 Αυγούστου. Η BMW συνεργάζεται με τη θρυλική κινηματογραφική σειρά από το 2011, και στην προσεχή ταινία, για μία φορά ακόμα υποστηρίζει το όλο εγχείρημα με μία γκάμα οχημάτων και παγκόσμιες δραστηριότητες marketing.
Ad - Διαφήμιση
Στη νέα ταινία, ο Ethan Hunt (Tom Cruise) με την ομάδα IMF (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) και κάποιους γνωστούς συνεργάτες τους (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan) κάνουν αγώνα ενάντια στο χρόνο, εξ αιτίας μιας αποτυχημένης αποστολής. Ο Henry Cavill, η Angela Bassett, και η Vanessa Kirby πλαισιώνουν επίσης δυναμικό καστ με σκηνοθέτη τον Christopher McQuarrie.
Στο δυναμικό της ομάδας μπαίνει η νέα BMW M5 και αρκετά ακόμα μοντέλα BMW, αναμεσά τους οι 1986 BMW Σειρά 5 Sedan, BMW Σειρά 7 Sedan και BMW R nineT Scrambler.
Διακοσμημένη με Αξεσουάρ BMW M Performance, όπως μαύρη μάσκα (νεφρών) και καλύμματα καθρεπτών από ανθρακονήματα, η BMW M5 κάνει μία εντυπωσιακή εμφάνιση στην ταινία. Με τον πανίσχυρο 4.4L V8 biturbo κινητήρα με τεχνολογία TwinPower Turbo και 441 kW/600 hp και νέο, υψηλών επιδόσεων σύστημα τετρακίνησης M xDrive, η BMW M5 φροντίζει ο Ethan Hunt (Cruise) να έχει πάντα την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και την τέλεια δυναμική συμπεριφορά για να μπορεί πάντα να βρίσκεται μπροστά από τους εχθρούς του.
Η BMW R nineT Scrambler εμφανίζεται σε κομβικές σκηνές, κάνοντας παράτολμους ελιγμούς με μεγάλη ταχύτητα σε μία άγρια καταδίωξη μέσα στο Παρίσι. Μία 1986 BMW Σειρά 5 Sedan, από το ιστορικό παρελθόν της BMW κάνει μία επίσης συγκλονιστική εμφάνιση σε μία σκηνή γεμάτη αδρεναλίνη.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Paramount Pictures, η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της BMW με θέμα “Mission to Thrill” θα προωθήσει και θα υποστηρίξει το λανσάρισμα στις κινηματογραφικές αίθουσες και θα συμπεριλάβει κοινές εμφανίσεις σε τηλεοπτικά μέσα, αναδεικνύοντας μία γκάμα διαφορετικών οχημάτων, έντυπες διαφημίσεις, ψηφιακό περιεχόμενο σε ιστότοπους της BMW, καθώς και άλλα βασικά κανάλια, δράσεις του δικτύου εμπόρων και άλλα.