Οι ουρές της οργής στη ΔΕΗ του Περιστερίου

Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται πολλοί συμπολίτες μας οι οποίοι προσπαθούν να εξυπηρετηθούν για προσωπικές τους υποθέσεις από το κατάστημα της ΔΕΗ στην οδό Μελά Παύλου 8 στο Περιστέρι. Σε ρεπορτάζ που έκανε η εφημερίδα μας η ουρά έφτανε έξω από το κατάστημα. Οι πολίτες ήταν αγανακτισμένοι γιατί κάποιοι είχαν αναμονή πάνω από τρεις ώρες για να εξυπηρετηθούν και δεν ήξεραν τελικά αν θα προλάβουν να τακτοποιήσουν τις υποθέσεις τους και άλλοι γιατί δεν πρόλαβαν να πάρουν το πολυπόθητο χαρτάκι για την σειρά προτεραιότητας, το οποίο είχε σταματήσει να εκδίδεται πριν τις 11:00 το πρωί. Πολλοί δε από αυτούς βρίσκονταν σε απόγνωση, είτε γιατί ήθελαν να ολοκληρώσουν διακανονισμούς για να μην γίνει διακοπή ρεύματος, είτε για να πραγματοποιήσουν ρυθμίσεις ώστε να γίνει επανασύνδεση, είτε ακόμη και λόγω του ότι αναγκάζονται να χάσουν μεροκάματα για να μπορέσουν να βρουν λύση στα ζητήματά τους και να πληρώσουν τον λογαριασμό τους που έχει λήξει. Έξαλλη ήταν μια ηλικιωμένη κυρία με σπασμένο χέρι που παρά την κατάστασή της πήγε να κάνει διακανονισμό για επανασύνδεση και δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί. Είχαν τελειώσει τα νούμερα πολύ πριν τις 11:00 και της είπαν να έρθει αύριο πρωί πρωί να προλάβει να πάρει νούμερο ώστε να έχει πιθανότητες να συνομιλήσει με εκπρόσωπο.  Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι εργαζόμενοι της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού για να εξυπηρετούν έναν δυσανάλογα μεγάλο αριθμό πολιτών σε καθημερινή βάση, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να παραλύει η διαδικασία και ακόμη και για την πιο απλή υπόθεση, όπως η έκδοση ενός λογαριασμού, να υπάρχουν μεγάλες ουρές αναμονής. Πολλοί ήταν εκείνοι που απογοητευμένοι αποχωρούσαν χωρίς να καταφέρουν να συνομιλήσουν με κάποιο εκπρόσωπο της ΔΕΗ, ώστε να μπορέσουν να ενημερωθούν για τα δεδομένα που ισχύουν στη δική τους περίπτωση, ενώ πρακτικά το πρόβλημα μεταφέρεται στις επόμενες εργάσιμες ημέρες, αφού οι περισσότεροι πολίτες επιστρέφουν σε άλλη ημερομηνία με την ελπίδα πως η κατάσταση θα είναι καλύτερη. Ζητήσαμε να μιλήσουμε με την υποτομεάρχη καταστήματος πωλήσεων Περιστερίου αλλά μας ενημέρωσαν πως λείπει και θα έπρεπε να μας μιλήσει εκείνη αφού πρώτα πάρει άδεια από τον Διευθυντή. Δεν υπήρχε κανείς αρμόδιος να πάρει θέση για την κατάσταση που επικρατούσε.

Ειρήνη Παρασκευοπούλου